top of page
חיפוש

לקראת חג הפסח

השבוע זכינו להכניס את חודש ניסן בתפילת הלל חגיגית עם הזמרת עדן גולמן והתלמידות המוכשרות תפארת קדוש וחרות הרוניאן. המשכנו היום עם שיחה...

הגדה ייחודית לזכרה של תלמידתנו רינה הי"ד

פרוייקט מרגש של בנות מגמת עיצוב גרפי, חברותיה של רינה די הי"ד, יחד עם המורות יפה סופר וחגית עוזרי, בו הן בחרו להנציח את רינה האהובה על...

לטיול יצאנו

טיול שנתי אולפנת קרית ארבע תשפד יצאנו לשלושה ימים מופלאים באזור מכתש רמון , וצעדנו כל יום במסלולים מרתקים ומאתגרים ,בלילה ישנו בחאן בארות...

אק"א מטיילת

יצאנו אתמול לפנות בוקר לטיול מגבש במכתש. שכבות ט-יב וצוות מטיילות ונהנות מנוף מדברי.

פינוקים בטיול שנתי :-)

לטיול שנתי במכתש רמון יצאנו.. וככה נראית הפריסת בוקר.. לא פחות מבית מלון ברמה גבוהה! כמה פינוקים.. תודה לצוות המטבח ולשרה בראשם. אין...

פורים - אז מה היה לנו?

ההכתרה!!! ביום שלישי היתה לנו הצגה והכתרה של השמינית "בן המלך ואני". ההצגה עסקה במעשיה של רבי נחמן על בן המלך ובן השפחה. הבנות התמקדו...

יום המעשים הטובים

שישית אלופות השתתפו ביום המעשים הטובים והכינו וחילקו 300 כריכים טעימים. כל הכבוד לשישית!

פינת ישיבה לזכרה של רינה די הי"ד

אתמול זכינו לחנוך באולפנה פינת ישיבה להנצחתה של רינה די הי"ד. בנות יא - השכבה של רינה - יזמו, טרחו והשקיעו, והביאו לידי סיום את הראשון...

כלוב הזהב

כלוב הזהב- פעילות יום שני בערב באולפנה היה כיף מגבש ומחכים ישר כח לצוותשפד👑

מגמת עיצוב גרפי יוצאות מהקופסה

מגמת עיצוב גרפי - יוצאות מחוץ לקופסא! בסיור מגמה שערכנו יצאנו לגלות את סודות החדשנות והעיצוב. התחלנו את הסיור בתפילה בכיכר החטופים ובצפיה...

מגמת ארץ ישראל- מגמה עם חזון

"קום והתהלך בארץ" השבוע כיתה י"ב במגמת ארץ ישראל יצאה לטיול יומיים בצפון. בטיול ביקרנו באתרים משמעותיים, למדנו הרבה ונהננו מאוד. הבנות...

משיב הרוח

לפעמים מול לוח, שולחן וכסא, שוכחים את כל הכשרונות שבפנים.. ביום שני בערב, השישית המדהימה הרימה ערב מרגש ומיוחד במינו. אולפיזמון התשפ''ד...

עם של גיבורים

בימים אלו מוצגת באולפנה תערוכה בשם "עם של גיבורים", פרי עבודה של כיתות ט' והמורות שולמית שרביט וחגית עוזרי. בתערוכה הציגו הבנות סיפורי...

סעודת אמנים מדהימה של השביעית

שביעית עצרו באמצע כל ההכנות למבצע המטורף, לסדר טו בשבט, סעודת אמנים מרוממת ומחזקת לזכות עם ישראל🙌🏻 שירים, ריקודים, ברכות, וקטעים יפים...

מחבקים ומחזקים

יצאנו היום ללוות משפחה של גיבור ישראל, שמסר נפשו למעננו. שנמשיך לחיות בארץ הטובה שלנו. תודה לך אלקנה, השם יקום דמך. הלב איתכן, תפארת...

לכבודם של פירות ארץ ישראל

לכבוד טוב שבט ערכנו בדרשתי (בית מדרש נשי) שיעור מיוחד על סוד שבעת המינים וסוד הברכה . היה שיעור מרתק !

שישית חזקות בעורף

אתמול, יום חמישי, יצאו בנות שכבת י' להתנדבות חקלאית בתלמים. הבנות עבדו בצורה מופלאה וקטפו קילוגרמים רבים של אשכוליות וקלמנטינות. אשרינו...

יום פתוח #1

יום פתוח #1- שמחנו לפגוש את הבנות המתוקות שהגיעו היום. הבנות נהנו מאוד! מחכים כבר ליום פתוח הבא. 🌸

מנצחות יחד

צוות " מנצחות ביחד" מבנות האולפנה הקימו פינת לימוד לעילוי נשמת הנופלים . ושולחן ברכות לרפואת הפצועים.